Retour- en terugbetalingsbeleid

Hier vind je alle informatie over ons retour- en terugbetalingsbeleid.

Wat is de retourperiode?
Je kunt een product binnen 30 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je online aankopen binnen 30 dagen kosteloos aan ons retourneren. U mag uw aankopen thuis passen zoals u dat ook in de winkels zou doen. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden. 

Volg de stappen hieronder:

1. Meld uw retour aan
Neem contact op met [email protected] om uw retour aan te melden. U ontvangt vervolgens direct van onze klantenservice een retourbevestiging. 

2. Maak uw retour klaar
Pak het retour te zenden product weer netjes en stevig in, bij voorkeur in de originele verpakking. LET OP! De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden;

3. Stuur ons uw pakket
Verzend het pakket (met Track&Trace) naar het retouradres dat u ontvangen heeft van onze klantenservice;

4. Ontvang het aankoopbedrag terug op uw rekening
Een volledige terugbetaling zal worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode nadat we uw retour hebben ontvangen. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden. Je krijgt het aankoopbedrag terug op de door jou gebruikte betaalmethode. Het aankoopbedrag staat binnen twee werkdagen terug op jouw bankrekening of andere gebruikte betaalmethode.

Kan ik mijn bestelling annuleren? 
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Binnen maximaal 10 minuten kun je jouw bestelling zelf annuleren via [email protected]. Reageren wij door drukte later dan 10 min? Dan zal uw bestelling alsnog geannuleerd worden.

Ik heb een beschadigd/onjuist product ontvangen?
Wat vervelend! Voor defecten of onjuiste producten leveren wij de altijd kosteloos een nieuw pakketje. Wil je liever geen nieuw product? Dan betalen wij je het volledige aankoopbedrag terug. Neem in dit geval altijd contact met ons op via [email protected].

Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt contact met ons opnemen via onze klantenservice op [email protected].

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.