Veelgestelde vragen

Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected].

1. Waar is mijn pakket?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren. Bestellingen die op werkdagen worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Wij hanteren daarom een levertijd van 5 tot 10 dagen.

2. Er zijn 10 dagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Het spijt ons dat dit is gebeurd… Heb je de Track & Trace al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten in het sorteercentrum blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 1 dag extra. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog geleverd wordt. Heb je jouw pakket dan nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via [email protected] en dan vinden we samen een oplossing.

3. Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Het duurt ongeveer 24 uur voordat je een Track & Trace ontvangt. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht.

4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace code dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op de PostNL website om de status van je levering te zien.

5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Je kunt jouw online aankopen binnen 30 dagen aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in de winkels zou doen. De artikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden. Zie onze retour- en terugbetalingsbeleid pagina voor meer informatie.

6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
Stuur ons een mail via [email protected] en we helpen je zo snel mogelijk. 

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.