Verzend- en leveringsvoorwaarden

1. Het plaatsen van een bestelling
Het bestelproces van Livora is zo eenvoudig mogelijk ingericht. Je dient je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de zwarte knop met “Voeg toe aan winkelwagen” te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop “Afrekenen”. Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop “Doorgaan met verzenden” drukken.

De “Verzending” pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending helemaal gratis geleverd wordt. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen we namelijk altijd de verzend- en leverkosten voor eigen rekening. Je kunt nu verder door op de knop “Ga naar betalen” te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op livora.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

  • iDEAL 
  • Bancontact
  • AMEX
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa

Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de “Bestelling voltooien” knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland & België zijn altijd gratis.

2. Verzending van je bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. Wij hebben een levertijd van 1 werkdag.

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten hebben wij ervoor gekozen om pakketten in bulk te verzamelen en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke tracking code waarmee je via onze tracking partner PostNL je bestelling kunt volgen. 

Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden kun je altijd even (telefonisch) contact opnemen. Ons service team staat klaar om je te woord te staan en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.

3. Levering van je bestelling
Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan deze pagina.

Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren altijd kosteloos een nieuwe pakketje. Wil je dit liever niet? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen via [email protected]

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.